רלב"ד,רשות הלאומית לבטיחות בדרכים,משרד התחבורה,תמרורים,שלטים,מד מהירות,ספירות תנועה,נצנץ סולארי,נוהגים,מסמסים,פה,צג,במפר,חוליות,עמוד גמיש,נחום תקום,ריבק טכנולוגיות,שינויים בהרגלי,עיני חתול,קונוסים,מפרדת נתיבים,מצלמת,בטיחות,מחזיר אור,נפח,פילוח,מדרכה,ג7,306,לוח,

ספירות תנועה ,בדיקת מהירות, מדי  צגים צג ,נפח V85 ,ריבק שינויים בהרגלי, טכנולוגיות,שוקי,עיני חתול,עמוד נחום תקום,במפר,פס האטה,תמרור עצור,תמרורים סולאריים,נתיבי ישראל,מע"צ,התראת גובה,מפרדת נתיבים,נצנץ,פנס מהבהב,דחליל משטרה,צקלקה כחול אדום,גשר תאורה,פנס מבריק,מעבר חצייה חכם,תאורת רחוב,לוח התמרורים,בין עירוני,חד סיטרי,אבטחה,מואר,מאיר,נראות,בהיקות,מיליקנדלה,עמוד אוסטרלי,נתיק,מחסום אקורדיון,שומר חניה אלחוטי,הולחך רגל מודגש,מראות פנורמיות,מראה,ראדר,תוצרת גרמניה,ספרת,טנועה,בדיכה של מעירוט

ריבק מבצעת פסי הרעדה בשול הכביש באמצעות קירצוף משונן . ניתן לבצע את פסי ההרעדה בכול כביש שהנו אספלט תקני.

תקנות נתיבי ישראל, אורך הקירצוף 40 ס"מ ורוחבו 18 ס"מ, הקירצוף מבוצע בשול הימיני במקביל לפס הצהוב.

המרחק מקירצוף לקירצוף 30 ס"מ, עומק הקירצוף במרכז 13 מ"מ ועולה לקו 0.

המרחק מפס הסימון הצהוב 0-300 מ"מ.

קצב עבודה של 500 מטר בשעה.

הביצוע של כירסום הכביש על מנת לייצר הרעדה לרכב נועד במקומות מסויימים למתן מהירויות, "לסמן" לנהג כי ירד לשוליים כתוצאה מחוסר עירנות או הירדמות. מחקרים שבוצעו באירופה הוכיחו בעזרת ספירות תנועה ובדיקות מהירות ונפחי תנועה שפסי האטה הגבשושיות הביאו לירידה משמעותית בתאונות דרכים והקטינו את מהירות הנסיעה .

!צמיג תקין מציל חיים

פסי הרעדה -

גבשושיות

 

פסי הרעדה
פסי הרעדה גבשושיות
פס הרעדה בשול הכביש

ריבק טכנולוגיות משווקת ומתקינה מגוון רחב של פסי האטה בהתאם לצרכי הלקוח. ברשותינו המגוון הרחב ביותר של פסי האטה ואנו היבואן הבלעדי בישראל של חלק גדול מהמוצרים הנמכרים בשוק. בין מוצרינו תוכל למצוא את הפסים המוצגים בדף זה.

תפקידם של פסי האטה הנו להפחית את מהירות כלי הרכב הנוסעים בקטע הדרך בו מותקנים הפסים ועל ידי כך לתרום לבטיחות משתמשי הדרך ופסי ההאטה נתגלו כאמצעי יעיל וזול להשגת מטרה זאת. הפחתת המהירות נעשית על ידי טילטול כלי רכב העוברים במהירות גבוהה מיד מעל הפסים. נהג ברכב אשר רואה את פס ההאטה יפחית את מהירות רכבו לפני המפגש עם הפס בכדי להמנע מהטילטול.

למוצר מספר יתרונות כאשר המרכזי שבהם הנו הקטנת מספר התאונות והנפגעים בקטע הכביש בו מותקנים הפסים.

פסי האטה מפלסטיק – פסים אלו איכותיים ביותר ועמידים יותר מפסים העשויים גומי. פסי האטה מפלסטיק כוללים מחזירי אור, מעוגנים לקרקע ע"י מספר רב של יחידות חיבור וניתן לקבלם במספר מידות, בהתאם למהירות הנסיעה אותה מעונינים לאכוף.

בשוק קיימים מספר סוגים של פסי האטה. ריבק טכנולוגיות ערכה השוואה בין פסי ההאטה השונים וניתן לצפות בתוצאות ההשוואה בליווי תמונות באתר זה.

יתרונות בשטח: הפס בולט לעין בצבעים בולטים ביותר (צהוב שחור) עם עיני חתול מובנות כך שלא מצריך עיני חתול נוספת לפני הפס ולא מצריך צביעה וסימון של הכביש, התקנה פשוטה, עמיד בקרני UV עמיד בשחיקה, אינו פוגע ברכב, ניתן להרכיב מס פסי האטה לפי אורך משתנה של הכביש.

אופן ההתקנה: קידוח ברצפה ונעיצה של יתדות, ג'מבויים או ברגים ייעודיים. כמות אביזרי החיבור בהתאם לסוג פס ההאטה. ניתן להתקין את המוצר על כל משטח כגון אספלט, בטון או אבנים משתלבות.

המלצות: מומלץ להתקין סופיות בקצוות פסי האטה על מנת למנוע שחיקה של הפינות. כמו כן מומלץ להתקין תמרור אזהרה המתריע בפני הנהג כי לפניו פסי האטה או כביש משובש. בישובים מרחק ההתקנה המומלץ הוא בין 50 ל 80 מטר בין פס לפס ובחניונים עד 50 מטר.

*ניתן לקבל את המוצר כולל התקנה ע"י מתקין מוסמך של ריבק טכנולוגיות (בעלות), או להתקין בצורה עצמאית ולחסוך כסף.

משלוח של המוצר לבית הלקוח יתומחר בנפרד לפי היעד והכמות.

יתרונות נוספים של המוצר ע"פ פירסומים של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים:

הפחתת נפח התנועה ברחובות בהם מותקנים פסי האטה שכן נהגים רבים מעדיפים לנסוע בדרכים חלופיות. בהתאם קטן הרעש ברחוב, זיהום האויר ועוד. ביטול הצורך באכיפת מהירות בקטע ההתקנה שכן מתבצעת "אכיפה עצמית" ע"י הנהגים אשר מעונינים להמנע מאי הנעימות הנלווית למעבר על גבי הפסים ועל כן מאיטים מראש.

התקנת הפסים מתקבלת בדרך כלל כצעד חיובי על ידי תושבי הרחוב. אינו דורש תחזוקה והתקנתו חד פעמית.

פסי האטה עלולים לפגוע (לפרק זמן קצר מאוד) באחיזת הכביש של כלי רכב הנעים בדרך. לפיכך חשוב להמנע מהתקנתם בתוך סיבוב, במקומות "מפתיעים" או במקום שאינו גלוי לעין הנהג ושיאפשר לו להאיט מבעוד מועד בכדי למנוע תאונה ונזק. יש להציב לפני פס ההאטה שלט אזהרה מתאים ובולט.