רלב"ד,רשות הלאומית לבטיחות בדרכים,משרד התחב ורה,תמרורים,שלטים,מד מהירות,ספירות תנועה,נצנץ סולארי,נוהגים,מסמסים,פה,צג,במפר,חוליות,עמוד גמיש,נחום תקום,ריבק טכנולוגיות,שינויים בהרגלי,עיני חתול,קונוסים,מפרדת נתיבים,מצלמת,בטיחות,מחזיר אור,נפח,פילוח,מדרכה,ג7,306,לוח,
ספירות תנועה ,בדיקת מהירות, מדי צגים צג ,נפח V85 ,ריבק שינויים בהרגלי, טכנולוגיות,שוקי,עיני חתול,עמוד נחום תקום,במפר,פס האטה,תמרור עצור,תמרורים סולאריים,נתיבי ישראל,מע"צ,התראת גובה,מפרדת נתיבים,נצנץ,פנס מהבהב,דחליל משטרה,צקלקה כחול אדום,גשר תאורה,פנס מבריק,מעבר חצייה חכם,תאורת רחוב,לוח התמרורים,בין עירוני,חד סיטרי,אבטחה,מואר,מאיר,נראות,בהיקות,מיליקנדלה,עמוד אוסטרלי,נתיק,מחסום אקורדיון,שומר חניה אלחוטי,הולחך רגל מודגש,מראות פנורמיות,מראה,ראדר,תוצרת גרמניה,ספרת,טנועה,בדיכה של מעירוט
חיישני רדאר
חיישני הרדאר באים לסייע לנו במספר מישורים ולהחליף טכנולוגיות מסורבלות בהן משתמשים כיום.
לדוגמא, במצב הקיים היום בנושא גילוי תנועת רכבים המתקרבים לצומת או רמזור, משתמשים בשיטת לולאות החרוטות פיזית בגוף הכביש. פעולה זו מיותרת כאשר מותקנים חיישני רדאר המזהים את כלי הרכב המתקרבים ללא הלולאות החרוטות.
בנוסף מודדים חיישני הרדאר את מהירות נסיעת הרכבים, מונים את מספר כלי הרכב החולפים, התראה על הולכי רגל חוצים ועוד.
חיישני הרדאר מסיעים גם בדרכים שונות של אבטחה.לדוגמה שטח או רכוש שאינם מוגנים פיזית על ידי שמירה 24 שעות.
מקומות אלו כגון פרדס, שדה, אתר בניה ומקומות נוספים יכולים להיות מוגנים על ידי חיישני הראדר בצורת גילויי כלי רכב או אדם בודד המתקרבים לשטח ובכלל לספק התראה על פולשים בלתי רצויים.
חיישני הרדאר עובדים על עקרון של רדאר דופלר בתדר של -24.125 GHZ.
בגוף החיישן קיימת יציאה שנועדה לתת פולסים למערכות שונות כגון רמזורים,מעברי חציה אוטומטיים ,מערכות ממוצעי מהירות ועוד.
יתרונות בולטים
התקנת חיישני הרדאר פשוטה, ללא צורך בעבודות בכביש וכו.
עמיד בכול מזג האוויר: גשם, שלג, ערפל, שמש חזקה.
צריכת חשמל נמוכה.
זיהוי תנועה כבר ממרחק של 250 מטר.
רמת דיוק גבוהה ביותר, רגישות למהירות לפי כיול, עלויות נמוכות יחסית.
אורך חיים 10 שנים