רלב"ד,רשות הלאומית לבטיחות בדרכים,משרד התחבורה,תמרורים,שלטים,מד מהירות,ספירות תנועה,נצנץ סולארי,נוהגים,מסמסים,פה,צג,במפר,חוליות,עמוד גמיש,נחום תקום,ריבק טכנולוגיות,שינויים בהרגלי,עיני חתול,קונוסים,מפרדת נתיבים,מצלמת,בטיחות,מחזיר אור,נפח,פילוח,מדרכה,ג7,306,לוח,
ספירות תנועה ,בדיקת מהירות, מדי צגים צג ,נפח V85 ,ריבק שינויים בהרגלי, טכנולוגיות,שוקי,עיני חתול,עמוד נחום תקום,במפר,פס האטה,תמרור עצור,תמרורים סולאריים,נתיבי ישראל,מע"צ,התראת גובה,מפרדת נתיבים,נצנץ,פנס מהבהב,דחליל משטרה,צקלקה כחול אדום,גשר תאורה,פנס מבריק,מעבר חצייה חכם,תאורת רחוב,לוח התמרורים,בין עירוני,חד סיטרי,אבטחה,מואר,מאיר,נראות,בהיקות,מיליקנדלה,עמוד אוסטרלי,נתיק,מחסום אקורדיון,שומר חניה אלחוטי,הולחך רגל מודגש,מראות פנורמיות,מראה,ראדר,תוצרת גרמניה,ספרת,טנועה,בדיכה של מעירוט
מערכת "הצגת מהירויות" {מד מהירות/צג"מ/צג מהירות} הינה שלט בולט ודינאמי המתריע בפני הנהגים בזמן אמת על מהירות נסיעתם .
למערכת צמוד תמרור א-44 המורה על המהירות המותרת בכביש בו נוסעים ברגע זה. תפקידה של המערכת הוא להתריע בפני הנהגים כי הם נוסעים במהירות גבוהה מהמותר ובכך לגרום להם להאט. גם מתוך ההיבט הפסיכולוגי של "מישהו מביט בך כרגע ויודע שאתה נוסע מהר מדי" וכן להטמיע את המהירות המותרת באותו כביש.
באירופה ובארה"ב קיים שימוש נרחב בשלט, בעיקר במקומות המועדים לתאונות.
מחקרים שנערכו בנושא, באנגליה ,גרמניה ובארה"ב, הוכיחו כי לפחות 80% מהנהגים מאטים מיד כשהם מבחינים בשלט, המהירות הממוצעת של כלי הרכב בכביש זה יורדת דרמטית וכמובן בכך נמנעות תאונות והנסיעה בכביש שקיים בו שלט כזה, הופכת בטוחה יותר.
פיילוט שנערך משך כחצי שנה בעיר מודיעין, ביחד עם משרד התחבורה, הוכיח נתונים אלה באופן מובהק.
המערכת מורכבת מרדאר דופלר פנימי ומערכת אנרגיה סולארית הנטענת על-ידי קרני השמש. בגוף השלט מותקנת סוללה שמגבה את המערכת כך שהמערכת תוכל לתפקד באופן מלא גם במקרה ובמשך שבוע ימים השמש לא יצאה כלל.
המערכת אינה זקוקה לחיבור כלשהו לרשת החשמל והיא עצמאית לחלוטין מבחינת אספקת האנרגיה העצמית לה היא זקוקה.
בעקבות הפיילוט שנערך בעיר מודיעין, המערכת אושרה – והיא היחידה שאושרה עד כה – על ידי הוועדה הבין משרדית לבחינת התקני תנועה ובטיחות מטעם משרד התחבורה.
קיימים מספר סוגים של מערכות להצגת מהירות אותם תוכלו לראות באתר.